Gem fil på klient vha. ASP
Fra : Allan Johansen

Dato : 17-10-02 16:51

Hej NG.

Kan subject lade sig gøre? evt. vha. fso?

Nogen der evt. kender andre måder på dette?

Mvh. Allan Johansen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-10-02 17:02

Allan Johansen wrote :

> Kan subject lade sig gøre? evt. vha. fso?

ja, det kan godt lade sig gøre - men dog med klientside anvendelse af fso -
og vbs/jscript. Det kræver dog, at brugeren tillader afvikling af et
ActiveX-script - og det vil kun virke på IE.

> Nogen der evt. kender andre måder på dette?

ikke umiddelbart ...

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Allan Johansen

Dato : 17-10-02 17:12

>ja, det kan godt lade sig gøre - men dog med klientside anvendelse af fso -
>og vbs/jscript. Det kræver dog, at brugeren tillader afvikling af et
>ActiveX-script - og det vil kun virke på IE.

Hvor kan jeg finde noget om dette? (Jeg har søgt i timevis på
google.com, men uden held)
Det med IE er ikke noget problem, da det skal køre interent i et
firma, hvor alle bruger IE.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-10-02 17:48

Allan Johansen wrote :

> Hvor kan jeg finde noget om dette? (Jeg har søgt i timevis på
> google.com, men uden held)

på samme måde som serverside - bortset fra, at du kalder FSO med

CreateObject()

og ikke

Server.CreateObject()

Hvis du vil have mere specifik hjælp, så må du give nogle flere detaljer
om, hvad det er du gerne vil.