ASUS P4PE
Fra : Mads

Dato : 17-10-02 15:46

Hvorfor kan jeg ikke finde dette bundkort på edbpriser ??
Er der nogen der gider at poste et link til en forhandler ??

Eller skulle jeg heller købe dette Asus - P4S8X ATX LAN SATA ??

Fra : Uni Bull

Dato : 17-10-02 18:22

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> wrote in message

> Eller skulle jeg heller købe dette Asus - P4S8X ATX LAN SATA ??

Får anbefalinger med herfra.
--
Uni Bull
København K

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 18-10-02 02:53

SHG.dk har det og det har de haft de seneste 2 uger - vel og mærke uden at
nogen andre forandlere i hele DK kunne fremskaffe dem.
De har endda samtlige bundkort fra ASUS' hjemme klar til levering, lige på
nær et énkelt et......ikke dårligt.

Men det der undrede mig mest var hvorfor nu ikke SHG sattte deres nye
ASUS-bundkort ind i EDB-priser's database. ? ? ?

Mvh

Commentator

Fra : Uni Bull

Dato : 21-10-02 19:47

"Uni Bull" <Noway@sorry.pal> wrote in message

> Får anbefalinger med herfra.

Ikke mere! Er returneret!
--
Uni Bull
Sådan har jeg støjdæmpet min computer: http://uni.bull.homepage.dk

Fra : testpersonen

Dato : 22-10-02 17:11

"Uni Bull" <beklager@nojoy.her> wrote in message
> "Uni Bull" <Noway@sorry.pal> wrote in message
> Ikke mere! Er returneret!

Hva er så grunden til det ???

Testpersonen

Fra : Uni Bull

Dato : 22-10-02 23:33

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> wrote in message

> Hva er så grunden til det ???

Jeg havde ganske enkelt ikke sat mig grundigt nok ind i
de reviews og kommentarer der huserer omkring det bundkort.
Da jeg samtidig havde problemer med at læse fra et CD-drev
på den sekundære IDE (med ikke hvis det sad på en primære),
besluttede jeg at benytte mig af returretten.

Nu har jeg fået P4PE istedet - ser fornuftigt ud indtil videre.

Fra : testpersonen

Dato : 23-10-02 17:14

"Uni Bull" <sorry@nojoy.here> wrote in message
> Nu har jeg fået P4PE istedet - ser fornuftigt ud indtil videre.

Skriv lige lidt når du har rodet lidt med det.. jeg er nemlig selv meget
int. i det mobo :)
Så og høre kritik ros om det er jo altid en god ting inden man køber det :)

Testpersonen

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-02 17:52

> [...]
>int. i det mobo :)
>Så og høre kritik ros om det er jo altid en god ting inden man køber det :)
Check selv diverse test-sizes ud, det får mange roser over alt.
Bliver nok også mit næste board.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : testpersonen

Dato : 22-10-02 17:11

"Uni Bull" <beklager@nojoy.her> wrote in message
> "Uni Bull" <Noway@sorry.pal> wrote in message
> Ikke mere! Er returneret!

Hva er så grunden til det ???

Testpersonen

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-10-02 23:05

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor kan jeg ikke finde dette bundkort på edbpriser ??
> Er der nogen der gider at poste et link til en forhandler ??

www.itbutikken.dk - God og billig butik. Enorm god service.

www.shg.dk - Billig og hurtig butik. OK service

VH
Peter

Fra : Bent Eriksen

Dato : 18-10-02 00:46

> [...]
> Er der nogen der gider at poste et link til en forhandler ??
>
> Eller skulle jeg heller købe dette Asus - P4S8X ATX LAN SATA ??

Det eneste sted hvor jeg har set Asus P4PE til salg,
er hos www.prcdata.dk
Jeg har osse undret mig over at www.edbpriser.dk
ikke har det med i deres prisoversigt for Asus bundkort,
men det er måske fordi der kun er 1 forhandler af dette bundkort?
Der har været stabilitetsproblemer med Asus P4S8X og kan derfor
ikke anbefales!

/Bent