Western digital harddiske
Fra : Rene

Dato : 17-10-02 15:11

Hej Hej...
Jeg har et lille problem som jeg vil høre om andre også har været borte
i.....!

Jeg har køby 2 stk Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM Special Edition
8MB cache WD800JB, mit problem er at der i den ene er en højfrekvent
pibelyd. Det er ret irreterende. Har andre været ude for det sammen og vil
der være mulighed for at få den byttet på grund af denne lyd..

Resten af mit system i tilfælde at det kan have betydning for lyden.
Gigabyte GA-8IEXP
P4 2,0 ghz
Enermax 431W silent plus
Aopen hightower hq08a

jeg har også et Chieftec Dragon Big Tower ATX DA-01BL-D men med dette
kabinet, blev lyden helt vild og kabinettet stod og vibrerede...det lød
næsten som et jetfly, specielt når de startede op....

Håber på svar

Renè

Fra : Thomas

Dato : 17-10-02 15:36

"Rene" <renegjog@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> pibelyd. Det er ret irreterende. Har andre været ude for det sammen og vil
> der være mulighed for at få den byttet på grund af denne lyd..

Jeg skueel mene at når du kun har problemet med den ene disk er det nok en
defekt i selv den disk der er tale om.
Du er jo så heldig at have to ens diske så du kan nok godt tillade dig at
klage din nød til sælger og få den repareret eller ombyttet.

Venligst

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-10-02 17:28

"Rene" <renegjog@online.no> wrote in message
> Jeg har et lille problem som jeg vil høre om andre også har været borte
> i.....!

Prøv i dk.edb.hardware.drev

--
Med venlig hilsen/best regards