Få farve printer til at tro den er en S/H ~
Fra : Søren Blom

Dato : 17-10-02 14:25

Har en HP deskjet 610C printer som er en farve printer, men da jeg aldrig
har behov for at printe i farver på den printer har jeg valgt ikke at købe
ny farve til den, da den løb tør for alt andet end sort. Nu er resultatet
så, at printer jeg et dukoment hvor der er aktive mail adresse i, så ville
de under normale omstændigheder blive printet i blåt. Men da der kun er sort
farve i printeren, så bliver f,eks. email adresse ikke printet.
Kan man få printeren til at tro, at den er en S/H printer og dermed
udskriver alt derefter?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-10-02 14:35

"Søren Blom" <soren@blom.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> email adresse ikke printet. Kan man få printeren til at tro, at den er
> en S/H printer og dermed udskriver alt derefter?

Sætte printerdriveren til at udskrive alting i gråtoner.

--
Bjarke Andersen

Fra : Tinky Winky

Dato : 17-10-02 14:39

> Sætte printerdriveren til at udskrive alting i gråtoner.

Dvs. når du trykker CTRL-P i fx Word, så vælger du sort/hvid, inden du
trykker print.

Fra : Søren Blom

Dato : 17-10-02 15:12

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
skrev

Tænk at det var så nemt, mange tak.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-10-02 15:13

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
crashed Echelon writing news:aomeh6$9sj$1@sunsite.dk:

> Dvs. når du trykker CTRL-P i fx Word, så vælger du sort/hvid, inden du
> trykker print.

JA eller vælger egenskaber for printeren og sætter den til at skrive ud i
sort/hvid-gråtoner.

--
Bjarke Andersen

Fra : Madsen

Dato : 17-10-02 15:25

Bjarke Andersen skrev:

> JA eller vælger egenskaber for printeren og sætter den til at
> skrive ud i sort/hvid-gråtoner.

Det ville være det smarteste at ændre det inde i Control Panel under
egenskaber for printeren, for så vil printeren vælge sort/hvid helt
automatisk når man printer ud fra et eller andet program.

Madsen.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-10-02 08:27

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Det ville være det smarteste at ændre det inde i Control Panel under
> egenskaber for printeren, for så vil printeren vælge sort/hvid helt
> automatisk når man printer ud fra et eller andet program.

Ja og det foreslog jeg også i min første post!

--
Bjarke Andersen

Fra : Madsen

Dato : 18-10-02 11:56

Bjarke Andersen skrev:

> Ja og det foreslog jeg også i min første post!

Undskyld. Jeg har misforstået dit første indlæg så.

Madsen.