IP opslag
Fra : Andre

Dato : 17-10-02 11:17

Jeg logger alle de IP-nummer, der besøger min webside i en database. På en
side trækker jeg så alle IP-nummerne ud. Kan man på en smart måde, lave
disse som link, så når der trykkes på dem, får man en popup med ejeren af
IP-nummeret ???

Er der nogen som tilbyder denne service for opslag af IP-nummer ??

Fra : Martin Seebach

Dato : 17-10-02 11:40

"Andre" <andre21@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> IP-nummeret ???
>
> Er der nogen som tilbyder denne service for opslag af IP-nummer ??

Du kan jo linke til
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?ip=212.242.40.3&host=&ns=&pageid=78
&action=cmsview&lang=da

og erstatte 212.242.40.3 med den pågældende ipadresse..

Det giver sådan et resultat:
3.40.242.212.in-addr.arpa   1958   PTR   dns1.cybercity.dk

...dog inde i dk-hostmasters layout.

--
Venlig hilsen
Martin Seebach