Højttalere...
Fra : S@ndman

Dato : 17-10-02 10:31

Hejsa,

Har fundet det har på edbpriser...Creative Lags SoundWorks CSW320 - men så
er der en som skriver:

Citat:
"der er 2 ting jeg kan komme i tanke om der kunne være bedre.. 1: Basknappen
sidder bagpå subwooferen, hvilket gør at man skal ned og kravle rundt på
gulvet. 2: Der findes et andet set med de samme højtalere, bare med 4
Sattelites, som jeg syntes giver bedre lyd! Men ellers et kanont højtalersæt
for næsten ingen penge.. :)"

Hvilket sæt kan det være han tænker på...??

Hvilket billigt sæt kan anbefales.....??

Jimmy

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 17-10-02 10:55

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> [...]
højtalersæt
> for næsten ingen penge.. :)"
>
> Hvilket sæt kan det være han tænker på...??

Det ved jeg desværre ikke men...

> Hvilket billigt sæt kan anbefales.....??

Jeg har selv CSW320 - det spiller rigtig godt til prisen - og jeg har
subwooferen på bordet, så det er ikke et problem med basknappen (som efter
min mening bare skal stilles én gang for alle - derefter har man
volumenkontrollen til at sætte på monitoren) og powerknappen, som også
sidder bagpå wooferen, hvilket nok er et større problem...

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : S@ndman

Dato : 17-10-02 11:10

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aom1e5$6t6$1@sunsite.dk...
> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message

> Basknappen
> højtalersæt

Hvad er EAX og hvilket sæt kan anbefales med 5.1 (er det ikke bedst)...??

Hvad med Trust SoundWave 2000P...??

Jimmy

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 19-10-02 14:30

> Hvad er EAX og hvilket sæt kan anbefales med 5.1 (er det ikke bedst)...??
>
> Hvad med Trust SoundWave 2000P...??
>
> Jimmy

EAX er en standard som Creative ahr udviklet til feks spil og lign, og som
gør at du virkelig oplever en "ægte" 3d lyd.

Personligt kører jeg selv med et sæt Jazz 9902 5.1 speakers og jeg synes
virkelig de rykker røv. Af indstillingsmuligheder har du: bas, center,
sourround, mikrofon indfang med styrekknap, samt balance og main volume, alt
sidder foran på subben så det er lige til at gå til.
Den eneste ulempe ved dette sæt er faktisk at ledningerne til
satelithøjtalerne godt måtte være 2 m længere :p

/Bo Jensen