ibm-disk - lyd
Fra : JH

Dato : 17-10-02 10:01

Hej,

Vi har lige købt en ny ibm-deskstar-disk, den ser ud til at virke
fint. Men hver 10. minut kommer den med en mekanisk 'lukke'-lyd. Ja,
lidt svært at beskrive lyden, men det er altså ikke en hylle-lyd.

Nogen der ved hvad det kan være ??

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-10-02 16:45

"JH" <001@email.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvad det kan være ??

Det ved de i dk.edb.hardware.drev

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Uni Bull

Dato : 17-10-02 18:21

> [...]

> fint. Men hver 10. minut kommer den med en mekanisk 'lukke'-lyd. Ja,
> lidt svært at beskrive lyden, men det er altså ikke en hylle-lyd.

Tag backup af vigtige data!
Og insistér på at få den byttet!
Jeg har prøvet det to gange - den er sikker som
amen i kirken... Den vil dø i løbet at nogle uger!
--
Uni Bull
København K