Random 675
Fra : Chrisser

Dato : 17-10-02 09:09

Hej
På et eller andet tidspunkt skal jeg til at gøre op med de dele af vores
kode, der de på vej ud.

I denne forbindelse overvejer jeg hvad jeg skal gøre ved font-taget.
Det ligger sig sådan at det er brugt overalt hvor der er tekst, og alle
steder er det tilføjet en klasse, alt efter hvordan teksten skal se ud. Jeg
ønsker ikke at erstatte det med <p> da <p> laver nogle afsnit som ikke er
velkomne, men hvad kan jeg så bruge i stedet ?
Det skal, som i nok allerede har regnet ud, være noget der i sig selv ikke
indeholder nogen formattering på nogen måde...det gør jeg selv i css'en..

Alle former for forslag er velkomne!

MVH
Chrisser

Fra : Chrisser

Dato : 17-10-02 09:16

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indeholder nogen formattering på nogen måde...det gør jeg selv i css'en..

UNDSKYLD, fejl - forkert gruppe

FUT dk.edb.internet.html

Chrisser

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-10-02 10:57

Chrisser wrote in <aolrle$8p8$1@sunsite.dk>:
> [...]

Måske er det span du skal bruge. Fx:

Statsministeren udtalte <span class="citat">"Jeg vil gerne have to røde med
brød"</span>.

> FUT dk.edb.internet.html

Tjoh, sådan ca. :)
Bortset fra at du ikke fik sat en FUT.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Chrisser

Dato : 17-10-02 11:27

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

> Statsministeren udtalte <span class="citat">"Jeg vil gerne have to røde
med
> brød"</span>.

Den vil jeg prøve

> Tjoh, sådan ca. :)
> Bortset fra at du ikke fik sat en FUT.

Så er det nok fordi jeg ikke har lært at futte rigtigt
- jeg satte bare html-gruppen på som modtager ( efter clientside-gruppen, da
den jo skulle have indlægget med FUT)

Såå, hvordan futter man rigtigt ?

Chrisser

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-10-02 11:31

Chrisser wrote in <aom3bi$fgo$1@sunsite.dk>:

> Så er det nok fordi jeg ikke har lært at futte rigtigt
> - jeg satte bare html-gruppen på som modtager ( efter clientside-gruppen,
> da den jo skulle have indlægget med FUT)

Det er en cross-post. Dvs. du sender dit indlæg i begge grupper. Da du ikke
har angivet hvor besvarelserne skal hen, vil de normalt automatisk gå til
begge grupper.

> Såå, hvordan futter man rigtigt ?

Du skal udfylde feltet "Followup-To" (el. lign.).
I min newsclient kan jeg enten skrive i feltet, eller vælge en af
modtagergrupperne i en dropdown.

Jeg ved ikke lige hvordan man gør i Outlook Express, men det skulle være til
at finde i hjælpen. :)

(Ellers kan du spørge i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-02 13:21

Thu, 17 Oct 2002 12:27:05 +0200, skrev "Chrisser"
<cbj@egdatainform.dk>:

>Såå, hvordan futter man rigtigt ?

Når du i vinduet for en ny meddelelese:
Vis => Alle brevhoveder => Opfølgning til, her skriver du
gruppenavnet der skal futtes til.

Ellers spørg i

Fra : Chrisser

Dato : 17-10-02 13:33

> Når du i vinduet for en ny meddelelese:
> Vis => Alle brevhoveder => Opfølgning til, her skriver du
> gruppenavnet der skal futtes til.

Aha, der var den!
Tusind tak

> Ellers spørg i

Det har jeg faktisk gjort på opfordring fra Niels Andersen, men de er klart
ikke så hurtige som dig
Chrisser

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 17-10-02 11:33

Niels Andersen <niels-usenet@myplace.dk> wrote in

> Måske er det span du skal bruge. Fx:

Nej.

--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 17-10-02 11:43

Andreas Haugstrup Pedersen wrote in
<Xns92AA7FBD8E8EDusenetsolitudedk@130.225.247.90>:
> Nej.

Jaja, det var bare et hurtigt eksempel. :)
Jeg vil dog give dig ret i at det var et dårligt eksempel. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 17-10-02 10:00

> [...]
> indeholder nogen formattering på nogen måde...det gør jeg selv i css'en..

Frank