Panikangst
Fra : Rikke Gertsen

Dato : 17-10-02 08:48

Hej

Er der nogen der har erfaring med panikangst ?

Har lidt af det i 10 år, er i behandling med seroxat og går til psykolog.

Er ved at være godt og grundigt træt af at det styrer mit liv !!!

Hilsen
Rikke

Fra : søvnløs mand

Dato : 17-10-02 13:58

On Thu, 17 Oct 2002 09:48:11 +0200, "Rikke Gertsen" <rg@city.dk>
wrotd:

> [...]
>
>Har lidt af det i 10 år, er i behandling med seroxat og går til psykolog.
>
>Er ved at være godt og grundigt træt af at det styrer mit liv !!!

Jeg har erfaringer med det desværre , måden jeg kom ud af det på var i
første omgang at spise beroligende piller , og samtidig begyndte jeg
at finde ud af alle de ting der kunne stresse mig bare en lille bitte
smule som at køre i overhalningsbanen i myldretiden tage elevatorer
der var fyldt med mennesker . Langsomt begyndte jeg at gøre de ting
jeg vidste at kunne udløse angsten , jeg gjorde det bare meget
langsomt tog elevatoren alene osv , og vigtigst af alt tror jeg at det
er at man siger til sig selv at der ingen grund er til at være bange
for at blive bange , for det kan mange gange udløse det i sig selv ,
jeg begyndte at være ligeglad med tanken om at nogen skulle se mig gå
i panik over et eller andet "latterligt". Den slags er måske
forskelligt fra person til person men jeg slappede af med pillerne i
starten og begyndte at gøre de ting jeg vidste kunne udløse angst og
samtidig skide på hvad andre tænker om en hvis de skulle kunne se på
en en dag at man ikke havde det godt , men selvfølgelig er det
kompliceret men held og lykke.
If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : Margit Nielsen

Dato : 11-11-03 23:29

Hejsa.
Prøv med zoneterapi det hjalp mig .Hilsen Margit