Ingen lyd.
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 17-10-02 08:48

Hejsa.

Efter at have brugt det onboard lydkort som er på mit A7V333 ville jeg lige
prøve mit "gamle" SB Live! Value kort. Jeg flyttede jumperen på bundkortet
og startede op med SB Live! Value kortet siddende i. Ingen problemer, XP
fandt det og installerede det. Jeg havde også i forvejen hentet nyeste
drivere til kortet fra creative så dem installerede jeg.

Hvorfor faen virker lyden så ikke (undskyld jeg bander)?

--
Mvh.

Kenneth (Fjern "FJERNDETTE" i mail adr. ved direkte svar)

Fra : o&u

Dato : 17-10-02 10:00

On Thu, 17 Oct 2002 09:48:07 +0200, "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>drivere til kortet fra creative så dem installerede jeg.
>
>Hvorfor faen virker lyden så ikke (undskyld jeg bander)?

Tja, proceduren er vel. Sæt det gamle til igen, så det kommer op i
kontrolpanel igen. Højreklik og tryk Fjern. Sluk så for windows.

Foretag så jumper flytning osv. og prøv igen. Det er et software
problem med de gamle drivere. Alternativt geninstaller windows.

mvh

John

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-10-02 11:31

I news:7rusquc31elt1kbem6c81v8heqkcboma3f@4ax.com
skrev o&u dette:

> Foretag så jumper flytning osv. og prøv igen. Det er et software
> problem med de gamle drivere. Alternativt geninstaller windows.

Hård konklusion, det kunne jo være en lille ændring der skal til.
Jeg ville starte med at kontrollere at
-SB Live er foretrukken enhed til lyd (kontrolpanel)
-Volumen er sat korrekt, check både i windows og creatives mixer
-du har sat stikkene rigtigt i
-det program du afspiller med ikke forsøger at bruge det gamle endnu.

--
Venlig hilsen
Sune Storgaard

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 17-10-02 11:59

Problemet er løst!

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-10-02 15:00

I news:3dae97d6$0$3405$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
skrev (: MarlboroMan :) dette:

> Problemet er løst!

Tak fordi du gad skrive hvad der var galt

--
Venlig hilsen
Sune Storgaard

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 17-10-02 15:55

> Tak fordi du gad skrive hvad der var galt

Det var så lidt

Der var såmænd "bare" en driver konflikt. Jeg fjernede kortet et par gange.
Genstartede et par gange og så var den der.