The Need For Speed 2 SE (glide2x.dll)
Fra : Unlock i Horsens

Dato : 16-10-02 22:51

Den vil sq ikke køre på mit GF2 kort... Er det kun de gamle 3DFX kort der
kan det`?
.... hvad gør man ved det?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-10-02 23:41

"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> wrote

> Den vil sq ikke køre på mit GF2 kort... Er det kun de gamle 3DFX kort der
> kan det`?
> ... hvad gør man ved det?

Du kan kun afvikle den accelrerede version, hvis du har et 3dfx-kort, men
spillet installerer også en ikke-accelreret udgave, som du kan bruge til dit
Geforce2 kort (filen til at starte spillet med hedder vist noget med *n.exe
i stedet for *a.exe). Denne udgave er dog ikke særligt køn at se på...

mvh
Peter

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 17-10-02 13:30

Kan det virkelig passe at man skal have et 3DFX kort for at køre spillet
pænt?...
Der må da findes en "patch" så man kan bruge nvidia's kort... feks GF2...
Chippen er jo hurtigere

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-10-02 17:28

"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> wrote in message
> Kan det virkelig passe at man skal have et 3DFX kort for at køre spillet
> pænt?...

Det kører da pænt med TNT2.

FUT:dk.spil.computer

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 17-10-02 15:33

> [...]

> pænt?...
> Der må da findes en "patch" så man kan bruge nvidia's kort... feks GF2...

Spillet er desværre fra den tid, hvor EA ikke havde ret meget tilovers for
andre grafikkort-producenter end 3dfx. Derfor skal du ikke regne med at
finde en direct 3d patch - i hvert fald ikke en officiel én af slagsen. Men
måske kan Google hjælpe dig med at finde en uofficiel - eller spørg i
spil-gruppen.

mvh
Peter

Fra : Henrik

Dato : 19-10-02 15:33

Den patch du skal have heder en glide wrapper og den er let at finde hvis du
søger på google

Henrik

Husk at fjerne de 4 k efter @

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 19-10-02 18:47

hmm, jeg synes ikke at kunne finde noget...
Kan du evt give en url?

Fra : Dan

Dato : 20-10-02 17:06

> hmm, jeg synes ikke at kunne finde noget...
> Kan du evt give en url?
> --------

http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=14

/ Dan