BoomTown via Flowpoint 2025
Fra : softdog4u

Dato : 16-10-02 22:12

Hej Drenge !

Jeg har fået den gamle router fra jobbet, da denne ikke længere kunne
klarer hastighederne !
Det er en Flowpoint 2025. Den kørte Netexpress/Proaccess, MEN jeg har jo
Boomtown 512 og har lejet en Cisco til en mindre formue.
Er der nogen der ved om denne kan bruges til det !.
Jeg plejer ellers ikke at ty til hjælp men denne gang har jeg ikke
engang kunne søge mig frem til det :(
hmm jeg er mest i tvivl om 1200xxxx@type.xxx (boomtown.net?)
brugernavnet !
Men skulle der lige være en der ligger inde med eller giver tage en
backup af sine settings (filer !) så ville jeg da være extra glad :)

Mvh
Leon

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-10-02 22:16

"softdog4u" <softdog4u.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en Flowpoint 2025. Den kørte Netexpress/Proaccess, MEN jeg har
jo
> Boomtown 512 og har lejet en Cisco til en mindre formue.
> Er der nogen der ved om denne kan bruges til det !.

2025'eren var en ATM-router og kan ikke bruges på en moderne
forbindelse.
Så medmindre det er en ATM-baseret Boomtown du har så duer den ikke.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-02 18:44

"softdog4u" <softdog4u.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej Drenge !

Hej Piger

> [...]
> Boomtown 512 og har lejet en Cisco til en mindre formue.
> Er der nogen der ved om denne kan bruges til det !.

Som martin fortæller, er det en ATM router. Så den kan ikke bruges på din
Boomtown forbindelse..

Men du kan evt glæde en anden ATM bruger, ved at sælge den...
Der var en mand der eftersøgte en sådan router til sin ATM forbindelse hos
TDC..
se evt. news:3da988fa$0$3632$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk og

Jeg kan så anbefale dig at købe en normal PPPoE router, som fås meget
billigt efterhånden.. Det vil du hurtigt blive glad for, da prisen, som du
siger er lidt høj på cisco routeren...