Scanjet 5400c og C7671B
Fra : Ole Palmhøj

Dato : 16-10-02 21:43

Hej

Jeg er den rimeligt glade ejer af en Scanjet 5400c, og nu vil jeg gerne
bruge den til at scanne 6x6 dias på. Er der nogen her der ved om
transparency adaptor C7671B kan anvendes på denne scanner. HP's site er lidt
uklare om dette, idet de mener, at den kan bruges til 5300 serien, men jeg
formoder, at 5400 serien er dennes efterfølger.
På forhånd tak.

Ole Palmhøj

Fra : Esben

Dato : 17-10-02 00:58

"Ole Palmhøj" <opal@dr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> formoder, at 5400 serien er dennes efterfølger.

Du skal sandsynligvis have fat i C9861A, den passer ihvertfald til
scanjet 5490c - den koster ca. 750 kr ex moms.

http://partsurfer.hp.com/cgi-bin/spi/showphoto?partnumber=C9861-60140

--
Esben

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 17-10-02 07:46

Tak for svaret, men som jeg skrev, ønsker jeg at scanne 6x6 dias, og C9816A
er kun til 35mm.
C7671B har en meget større lysflade.
Ole