Er det bare hos mig?
Fra : Camilla Baird

Dato : 16-10-02 21:02

Er det bare hos mig (Mac bruger og Opera browser tilhænger), at
hjemmesidens lay-out ser besynderlig ud? Før var alting ordnet i en
bjælke foroven - nu er smidt ind med kulskovl i den ene side...

I newsreaderen står indlæggene også meget mærkeligt...

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : goofy

Dato : 16-10-02 21:13

Hej
"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bjælke foroven - nu er smidt ind med kulskovl i den ene side...
>
> I newsreaderen står indlæggene også meget mærkeligt...

Hos mig virker det som om alt er OK

(ikke mac og ikke opera)

steen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-10-02 21:18

> [...]
> bjælke foroven - nu er smidt ind med kulskovl i den ene side...
>
> I newsreaderen står indlæggene også meget mærkeligt...

Her står det pænt og fint Ingen skovl er brugt *G*

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-10-02 21:39

Det viste sig at være en forkert indstilling i mine "preferences" - nu
er alt flot igen
mvh Camilla

Fra : Jette

Dato : 16-10-02 21:40

"Camilla Baird" skrev:
> [...]
> bjælke foroven - nu er smidt ind med kulskovl i den ene side...
>
> I newsreaderen står indlæggene også meget mærkeligt...

Dér blev jeg godt nok bange et øjeblik, hi! Men den ser fin ud i min
Opera 6.01 og IE og Mozilla.... så det må være din pc der er træt

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-10-02 22:18

In article <3dadc5c62a135@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Camilla Baird
<mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote:

> [...]
> bjælke foroven - nu er smidt ind med kulskovl i den ene side...
>
> I newsreaderen står indlæggene også meget mærkeligt...

Hej Camilla - medMacbruger

Jeg har lige chekket i de browsere jeg har til rådighed. Opera er ikke
en af dem, desværre.. IE 5.2.2, Chimera, Netscape 7.0 virker alle fint.
OmniWeb har som altid en idé med at link'ene på netop den side (og ikke
andre sider(?)) skal ha' sort baggrund - men virker ellers. Alle er til
Mac Os X.
Hjalp det overhovedet noget?

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-10-02 11:04

> [...]
> OmniWeb har som altid en idé med at link'ene på netop den side (og ikke
> andre sider(?)) skal ha' sort baggrund - men virker ellers. Alle er til

Ikke meget, da min tekniske viden ikke er at prale med Men det hjalp at
indstille preferences lidt anderledes i Opera.
Jeg har endnu ikke opdateret til Mac OS X (bruger stadig Mac OS 9.1), da det
hedder sig den stadig har "børnesygdomme" - men det er måske overstået?

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-10-02 12:25

In article <B9D457CA.114B4%mail@korat.dk>, Camilla Baird
<mail@korat.dk> wrote:

> Jeg har endnu ikke opdateret til Mac OS X (bruger stadig Mac OS 9.1), da det
> hedder sig den stadig har "børnesygdomme" - men det er måske overstået?

Jeg har ikke oplevet de store problemer - andet end at skulle vænne mig
til at tingene fungerer en del anderledes end jeg var vant til. Men det
er jo ikke systemets skyld
Den nyeste udgave Os X 10.2 (Jaguar - alle X versionerne har kattenavne
er ret rost og virker indtil videre upåklageligt... men det er vist
rigtigt at den allerførste - Cheetah (forbehold for stavning!) var
noget rod.. en slags officiel beta-version

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-10-02 23:35

> [...]
> noget rod.. en slags officiel beta-version
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Tak for forklaringerne , men jeg tror, jeg holder mig til OS 9.1
Den kender jeg efterhånden og er glad for den

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-10-02 23:55

In article <3daf3b1c1ceb6@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Camilla Baird
<mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote:

> Tak for forklaringerne , men jeg tror, jeg holder mig til OS 9.1
> Den kender jeg efterhånden og er glad for den

Okay - jeg kender det godt, der er også store fordele ved at kende hele
foretagendet som sin egen lomme
Har du overvejet at opdatere Os 9.1 ? Os 9.2 oplevede jeg som mere
stabil. Du kan evt. hente den her:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75288
Og så må vi hellere stoppe inden de andre bliver trætte af os

Fra : N/A

Dato : 17-10-02 23:35