HD "lyser" hele tiden
Fra : Aabendoer

Dato : 16-10-02 20:42

Er lidt bekymret.
Efter at have lavet hård harddiskarbejde lyser min HD-LED hele tiden.
HVORFOR???

Er controlleren brændt af eler er der problemer på vej??

CC

Fra : Nicolai

Dato : 16-10-02 22:15

Du har ikke vendt IDE LED dimsen på bundkortet forkert?

Eller kan du høre dine diske knokle?

Fra : Martin K

Dato : 17-10-02 08:52

Nicolai wrote:
> Du har ikke vendt IDE LED dimsen på bundkortet forkert?

Det havde jeg gjort den gang jeg samlede min maskine Men er fixet nu...

> Eller kan du høre dine diske knokle?

Det kommer da an på hvike diske man har. Jeg kører selv med Seagate Cuda IV
ATA 60GB. Den kan man sq ikke høre...

--
Martin K

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 17-10-02 15:59

"Aabendoer" <frehr@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> HVORFOR???
>
> Er controlleren brændt af eler er der problemer på vej??

Min HD-LED begyndte at lyse konstant, efter at have monteret et Lite-On DVD
drev som slave, sammen med en Plextor brænder, der sad som master.
Efter jeg byttede rundt på de 2 drev, opfører HD LED'en sig ok igen.

mvh
Flemming