Isætning af ram i bærbar
Fra : Katja Gøbel

Dato : 16-10-02 20:33

Jeg sidder og skal til at isætte et ekstra rammodul i min nye bærbare. En
asus M2400. Egentlig burde det jo være lige til. Men problemet er, at jeg
ikke kan trykke modulet ordentligt i bund. Det slot der er til rammene er
ekstremt stramt. Og da jeg helst ikke vil ødelægge noget ved at presse for
hårdt, vil jeg høre om der ikke er nogen af jer, der kender et fif til
hvordan jeg får sat de ram i nemmest muligt.

Jeg har masser af erfaring med isætning af hardware i almindelige computere.
Men det er første gang jeg sidder med en bærbar og vil helst ikke risikere
noget.

Manualen er ikke til megen hjælp. Der står ikke rigtig andet end hvilke ram
jeg skal bruge, og at de skal købes hos en autoriseret forhandler. Surprise!
:(

Håber i kan hjælpe.

MVH

Andreas Hansen (Groggy)
p.s.: Indlægget er skrevet fra en vens computer. Deraf navnet Katja Gøbel.

---

Fra : Katja Gøbel

Dato : 16-10-02 21:44

Nevermind det jeg har skrevet.

Jeg har fundet ud af hvordan de skal sættes i. :)

MVH

Andreas Hansen (Groggy)

---