vægur til barn
Fra : Klitte Egeberg

Dato : 16-10-02 18:52

Hej gruppe

Min mormor har indtil nu foræret alle oldebørn et træur (til at hænge på
væggen) i dåbsgave. Hun har købt dem i Italien, men nu er hun blevet for
gammel til sine ellers så regelmæssige Italiensture. Og fordi der nu snart
er et nyt lille oldebarn som skal døbes, så har hun spurgt mig om jeg kunne
lede på nettet efter et sted hvor de forhandler noget lignende. Urene er med
børnemotiver, og med et pendul.

Er der nogen som kan hjælpe?? Jeg har allerede ledt en del forgæves...

Hej og tak fra Sandra

Fra : alka

Dato : 14-10-02 23:04

Hej Sandra

For nogle år siden bestilte jeg nogle børneure, til den forretning jeg
arbejder i. Jeg er næsten sikker på, at de kom fra Krea, men om de stadig
forhandler dem, ved jeg altså ikke. Du kan jo prøve på deres hjemmeside:
www.krea.dk
Der er også "Den gamle skole". De har også mange specielle ting.

Mvh. Fru Christensen