Mistet kabel til TV-out på bærbar
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 16-10-02 18:43

Jeg har mistet kablet til tv-out på min Sony Vaio FX108K bærbare. Nogle der
ved hvor jeg kan købe et nyt, jeg kan ikke finde noget om det på sonys
hjemmeside.
Kablet er med minijack i den ene ende og composite i den anden.
Nogle der kan hjælpe??
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Christian

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-02 19:35

Christian Skau Pedersen wrote:
> [...]
> det på sonys hjemmeside.
> Kablet er med minijack i den ene ende og composite i den anden.

Hej Christian. Mon ikke et almindeligt (mono) jack til phono kabel kan gøre
det?

-Sune

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 16-10-02 22:07

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside.
> Kablet er med minijack i den ene ende og composite i den anden.

Prøv at kigge på www.harald-nyborg.dk varenummer 3163.
Der er alle mulige kabler i det sæt, og det koster ikke alverden.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002