Abyssinier med tynd mave.
Fra : Erik

Dato : 16-10-02 18:30

Hej , er der nogen der kan hjælpe Lady og mig ?.Hun er en 2,5 år gl. "Aby",
og hun har diarre, hun får Hills I.D , kogt ( afkølet ) vand, og igår fik
hun ca. 40 gram kogt sejfilet . Hun går sammen med Athene på 4,5 år som er
en Somali, hende er der ikke problemer med. Men , begge går meget på bakken
.. De er lige flyttet ind i huset her og det er så startet med
maveproblemerne. Kan det være stress ? .
Bekymrede hilsner ,
Erik

Fra : Bente Jepsen

Dato : 16-10-02 18:41

Hej.
Hill´s R/D er suverænt godt til diare. (det er så fiber-
rigt, at det suger væden) og så det kogte vand og
torsk evt. ved siden af.

Det kan godt være pga. flytningen, vores Cicero havde
også tynd mave da han flyttede ind her.

Go´bedring med maven.

Mange hilsner
Bente

Fra : Kate

Dato : 16-10-02 22:32

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hill´s R/D er suverænt godt til diare. (det er så fiber-

Det er rigtigt, Sofie har ikke haft tynd mave siden hun kom over på det
sidste år i august. Dyrlægen anbefalede det både for hun kunne tabe
sig, men også fordi jeg nævnte at hun ofte havde noget blød afføring.

Men naturligvis kan det godt være lidt stress-mave. Drikker hun godt,
så hun kompenserer for væsketabet?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar