Køb hos IT-butiikken
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-10-02 17:52

Hej

Det er efterhånden længe siden jeg har bestilt hos IT butikken...

Men idag skulle det være,, da jeg havde indtastet oplysninger. Hvor jeg
skulle til at indtaste Dankortnummer... Skulle der åbne et Popup vindue..
Det stoppede min POPupkiller.... Jeg tilføjede så siden til popupkilleren,
at den skulle godkende siden.. men det var nyt odrenummer, så den åbnede
heller ikke... Men så lukkede jeg den ned, og jeg fik indtastet dankort
oplysninger...

Jeg fik så en odrebekræftigelse.. Men når man kigger under track and trace
på deres side, står der at ordren ikke er bekræftet.. Hvad vil det side? Jeg
kan ikke se der er noget man kan bekræfte, hverken I email eller på siden..

Nogen der ved noget?

Mvh. Bjarke

Fra : Klitgaard

Dato : 16-10-02 18:38

> Nogen der ved noget?

Ja, it-butikken gør vel...

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 16-10-02 20:45

Så vidt jeg husker betyder det at it-butikken ikke har bekræftet ordren.
Dvs. de ikke har læst den endnu...jeg mener nemlig også det foregik sådan
sidst jeg handlede der.

Mvh. Brian

Fra : Michael Tolderlund

Dato : 16-10-02 20:51

Der står et eller andet sted på deres hjemmeside at ordre betalt med Dankort
skal ikke bekræftes.Ved efterkrav modtager man en mail fra dem som man så
skal bekræfte.
Hilsen Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-02 14:51

"Michael Tolderlund" <tolderlund@hotmail.com> wrote in message
> Der står et eller andet sted på deres hjemmeside at ordre betalt med
Dankort
> skal ikke bekræftes.Ved efterkrav modtager man en mail fra dem som man så
> skal bekræfte.

Ahh okay...

Men den er ivertfald pakket nu...

Det er da lidt sjovt at man kan se billedere af sin ordre på hjemmesiden....
Min Logitech MX 700 blev pakket for 45 minutter siden, ifl. 3 billeder der
er taget af pakningen

Fra : Jimme

Dato : 16-10-02 21:44

selv i disse nymoderne tider er den gode gamle telefon stadig en god ven

Fra : Michael

Dato : 16-10-02 22:54

> Hej
>
> Det er efterhånden længe siden jeg har bestilt hos IT butikken...

Du skal ikke forvente at få varerne lige med det samme. De skriver godt nok
flere steder, at varer på lager afsendes samme dag, men det er en stor løgn.
Jeg bestilte nogle lagervarer mandag middag, og indenfor to timer var de
også taget fra lageret, og fået et pakkenummer. Men de har sgu først taget
sig sammen til at sende pakken idag.

Held og lykke med dit køb.