Varme Køling
Fra : Jørgen Møller

Dato : 16-10-02 16:26

Ja jeg ved godt at der har været flere indlæg herom men
Jeg har en AMD 1400 cpu og den varmer meget jeg har nu sat en viking
Thermal køler på den og jeg kan få den ned på 65 grader er der nogen her
der ved hvor meget den kan tåle at køre med i temperatur Max og eller der
der en der har et link til en side hvor der står noget herom i grader

Med venlig hilsen

Jørgen

Fra : Brian Olsen

Dato : 16-10-02 21:10

Hej Jørgen...

Jeg kører med en Silent Viking fra ThermalTake og oplaver at min Athlon 1400
"kun" bliver 54°....

Min er kølet med sølvpasta mellem CPU og køler..

-Olsen

Fra : Brian Olsen

Dato : 17-10-02 05:45

Prøv evt. gutterne i overclocking NG, de ved en masse om CPU, varmegrader og
ikke mindst køling...

-Olsen

Fra : Jørgen Møller

Dato : 17-10-02 06:08

Ja jeg er ved at finde ud af af sølvpasta er godt men hvor i alt verden
kan man købe det , de forhandler jeg har spurgt henviser til nettet men er
der nogen der har en adresse i københavn eller syd for byen på en
forhandler
Jørgen

Fra : Brian Olsen

Dato : 18-10-02 07:18

Kig her:

www.edbpriser.dk

gå ind under hardware / kølere / tilbehør

Produktet hedder: ARTIC SILVER THERMAL COMPUOND

Fra : Moller

Dato : 23-10-02 21:49

Jeg har fundet ud af hvor jeg kan få køle pasta men jeg kvier mig ved at give 60 kr. for tumpen 50 i efterkrav 30 i ekspidion
jørgen