Morsyg Kat
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-10-02 13:37

Hej Gruppe

Chip opfører sig meget anderledes idag end normalt. Han er utrolig morsyg!
det vil sige Chip har altid været en kælen kat, men det her er dog alligevel
mere end det normale. Han hænger på mig uanset hvor jeg går står eller
sidder. Han var sågar i bad med mig og det er altså usevandligt. Jeg ved
ikke hvad der går af ham... ikke at jeg klager det er såmænd dejligt, men
jeg undre mig bare over denne ændring. Er der nogen der måske har en
forklaring på denne ændrede adfærd?

Hilsen Randi - med Chip liggende på skødet (hvor ellers!)

Fra : Niels Peter

Dato : 16-10-02 13:47

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev i en meddelelse news:3dad5d6a$0$79642$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> forklaring på denne ændrede adfærd?
>
> Hilsen Randi - med Chip liggende på skødet (hvor ellers!)

Har han været syg for nylig eller oplevet noget, han blev meget forskrækket over eller ... ?

Niels Peter

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 16-10-02 13:59

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

<Har han været syg for nylig eller oplevet noget, han blev meget forskrækket
over eller ... ?

Næh ikke hvad jeg ved af jeg har haft efterårsferie og har stortset været
hjemme hele tiden og jeg har ikke set noget, men det kan da godt være...

Fra : Niels Peter

Dato : 16-10-02 16:42

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev i en meddelelse news:3dad6281$0$7002$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> hjemme hele tiden og jeg har ikke set noget, men det kan da godt være...

Det er måske derfor, han er blevet meget forskrækket - altså at du er hjemme hele tiden
Spøg til side, så tror jeg bare, han har besluttet at benytte sig af, at du er så meget hjemme, og udsætte dig for en gang "emotionel chikane"
Nogle af mine katte reagerer lidt lige sådan i tilfælde af ferie o.l.

Niels Peter