GF2 udskiftet med GF4 ti 4200
Fra : Blackout

Dato : 16-10-02 13:51

....Og jeg synes ikk rigtig jeg kan se den store forskel---arhj!

OK, højere opløsning, men det er vist også det. Eller er det fordi jeg ikke
kigger ordentligt efter? Jeg har prøvet med spil som Mafia (som selvf. kører
mere flydende) og The Thing, men grundlæggende er der ingen forskel...var
der ikke noget med DX8 effekter? Hvor kan man se sådan nogle? Unreal 2003
viste heller ikke den vilde forskel.

Jeg har installeret Det 40.72. Kan det være fordi jeg kun sidder med en 1
ghz Athlon?

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 16-10-02 14:30

"Blackout" <blackout_postbox@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> viste heller ikke den vilde forskel.
>
> Jeg har installeret Det 40.72. Kan det være fordi jeg kun sidder med en 1

Flaskehalsen er din CPU, men du skulle dog gerne opleve væsentlig højere
framrate i spil.

Prøv evt. at kør 3DMARK2001SE og tjek din score. Du vil ikke kunne køre alle
testsene på dit G2 kort, men det skulle du kunne nu fx. testen med det
flotte landskab og den gamle mand der sidder og fisker

VH
Peter