Auto reply
Fra : Kenneth

Dato : 16-10-02 11:18

Hvordan gjør jeg så de som angir sin e-postadresse i et formf elt
automatisk mottar en bekreftelse på at mailen er mottat osv.
Bruker CDONTS.
Må adressen in i en database først? Eller kan jeg gjøre dette fra
CDONTS koden?

Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Thygesen

Dato : 16-10-02 12:04

"Kenneth" <harikke@dessverre.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bruker CDONTS.
> Må adressen in i en database først? Eller kan jeg gjøre dette fra

Du behøver ikke at gemme det i nogen database først, du kan sagtens sende
til flere samtigig. Du kan enten bare en recipient mere eller tilføje
personen, som bcc (Blind Common Copy). Du kan også bare udføre din CDONTS
kode to gange, hvor du først sender en besked til dig selv og derefter en
besked til den der har udfyldt formfeltet.

Mvh. Christoffer Thygesen

e-mail: cht@cht.dk

Fra : ///JJ

Dato : 16-10-02 15:52

"Kenneth" <harikke@dessverre.net> wrote in message
> Hvordan gjør jeg så de som angir sin e-postadresse i et formf elt
> automatisk mottar en bekreftelse på at mailen er mottat osv.

Medmindre du får en kvittering fra den som modtager emailen og iøvrigt kan
behandle den, har du jo egentlig ingen mulighed for at vide om mailen *er*
kommet frem.
Men som der bliver nævnt i et tidligere svar, så kan man jo formode det, og
bare sende en mail til ham der indtastede om at mailen er sendt. Det kunne
dog ligesåvel skrives i HTML efter mail-koden er eksekveret. Det er samme
sikkerhed du opnår.

///JJ