HP-scanjet 3300C
Fra : Per A. Hansen

Dato : 16-10-02 10:44

Hej!

Fornylig fik jeg problem med min 1.5 år gamle HP-3300c

Ved opstart fik jeg at vide, der var sidefejl på HP3300T.dll
Også efter geninstallering af softwaren.
Der er lys i maskinen, der er tilsluttet USB-porten.
Jeg går ud fra det er en hardwarefejl, men vil lige høre
om nogen har et mere præcist bud.
Med de priser der er på scannere, er det et spørgsmål, om
det kan betale sig at få det repareret?
Måske kan det betale sig at reparere det selv?

Per A. Hansen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 16-10-02 11:12

Per A. Hansen wrote:

> [...]
> Der er lys i maskinen, der er tilsluttet USB-porten.
> Jeg går ud fra det er en hardwarefejl, men vil lige høre

Kunne være en ram-fejl, prøv med memtest86.

Fra : Per A. Hansen

Dato : 16-10-02 20:46

Jens C. Hansen [Odense] <greylion@gmx.net> skrev i en

> Kunne være en ram-fejl, prøv med memtest86.

Tak for tippet - men hvordan er det nu lige man laver den?

Per A. Hansen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 17-10-02 15:17

Per A. Hansen wrote:

> Tak for tippet - men hvordan er det nu lige man laver den?

http://www.memtest86.com/

En anden gang, søg på google.com - jeg er sikker på at en søgning efter
memtest86 giver det rigtige link øverst.