Streger på papir efter print?
Fra : Kjeld.L

Dato : 16-10-02 10:34

Hej alle

Jeg har en hp officejet v40 som er begyndt at efterlade et par streger
lodret hele vejen ned af papiret efter jeg har printet?. Jeg har kørt en
justering/rensning af printerhoved men de er der stadigvæk? er der en venlig
person der kan hjælpe mig med hvad problemet kan være.

Med venlig hilsen
kjeld Larsen

Fra : Mogens

Dato : 16-10-02 10:47

On Wed, 16 Oct 2002 11:33:52 +0200, "Kjeld.L" <sky@besked.com> wrote:

> [...]
>justering/rensning af printerhoved men de er der stadigvæk? er der en venlig
>person der kan hjælpe mig med hvad problemet kan være.

Blæk på ruller eller på undersiden af holderen til blækpatroner er
typisk årsag til den slags streger. Prøv et tørre ruller og andet af
med en tør fnugfri klud og se om ikke det hjælper.

mvh Mogens