Centrering af layer
Fra : .: DME :.

Dato : 26-02-01 10:46

Hej NG!

Hvordan kan man centrere et layer? Det skal være centreret ligegyldigt om
brugeren kun har åbnet et lille vindue eller maksimeret samt uafhængig af
skærmopløsningen.

Jeg ved at man via JavaScript kan hente brugerens skærmopløsning, men den er
jo kun nyttig, hvis brugeren har åbnet siden i et maksimeret vindue.

Er der nogen som ved hvordan det kan gøres, og evt. kan vise et eksempel?

På forhånd tak,

/David
--------------------------------
Mit firma: www.systemz.dk
Min yndlingsside: www.teos.dk

Fra : Allan T. Nielsen

Dato : 26-02-01 12:16

Hejsa !

<center>
</center>

Hvis det bare skal centreres !

Venligst

Allan T. Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-01 19:41

Mon, 26 Feb 2001 11:15:34 GMT, skrev Allan T. Nielsen <atn@atn.dk>:

><center>
></center>

<center> er en udgået kode.

Men selv om man bruger det, så vil det da ikke blive centreret på
siden både horisontalt og vertikalt.

Kun vertikalt.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-03-01 21:30

".: DME :." <eliaa@usa.net> wrote
> [...]

er
> jo kun nyttig, hvis brugeren har åbnet siden i et maksimeret vindue.

Man kan faktisk også aflæse størrelsen på vinduet. Men det burde ikke være
nødvendigt medd ovenstående taget i betragtning
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på