Value i select-box!
Fra : Johan

Dato : 26-02-01 10:37

Hej folkens

Jeg har et 'lille' problem med netscape. I IE kan man finde valuen, af en
given værdi i en selectbox ved hjælp af document.form[0].selectbox.value,
problemet er at 'value' kan bruges i Netscape?!

Nogen der ved om der findes en løsning på det? Eventuelt hvilken??

mvh

Johan

Fra : Allan T. Nielsen

Dato : 26-02-01 12:13

Hejsa !

Prøv dette:
document.forms[0].eSelect.options[0].value
forms[0] >> angiver hvilken form det er

eSelect >> navnet på dit selectelement

options[0] >> angiver hvilken optionelement det er

Håber det hjælper dig lidt videre..??

Venligst

Allan T. Nielsen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-03-01 21:30

"Johan" <webmaster@ru94.dk> wrote
> Jeg har et 'lille' problem med netscape. I IE kan man finde valuen, af en
> given værdi i en selectbox ved hjælp af document.form[0].selectbox.value,
> problemet er at 'value' kan bruges i Netscape?!

Du kan da fint bruge document.NavnPåForm.NavnPåSelect.Value i Netscape

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på