Script virker ikke på side med tabel..Hvor~
Fra : Wierd-Al

Dato : 16-10-02 05:55

Nogen der ved hvorfor dette script ikke virker når jeg sætter en tabel ind i
bodyen på siden?

<script LANGUAGE="JavaScript">

<!--Hide from old browsers

var speed = 50

var pause = 2000

var timerID = null

var bannerRunning = false

var ar = new Array()

ar[0] = "et eller andet"

ar[1] = "noget andet!"

ar[2] = "noget helt andet"

ar[3] = ""

ar[4] = ""

ar[5] = ""

var currentMessage = 0

var offset = 0

function stopBanner() {

if (bannerRunning)

clearTimeout(timerID)

bannerRunning = false

}

function startBanner() {

stopBanner()

showBanner()

}

function showBanner() {

var text = ar[currentMessage]

if (offset < text.length) {

if (text.charAt(offset) == " ")

offset++

var partialMessage = text.substring(0, offset + 1)

window.status = partialMessage

offset++

timerID = setTimeout("showBanner()", speed)

bannerRunning = true

} else {

offset = 0

currentMessage++

if (currentMessage == ar.length)

currentMessage = 0

timerID = setTimeout("showBanner()", pause)

bannerRunning = true

}

}

// -->

</script>

Fra : Stig Nygaard

Dato : 16-10-02 07:06

Hej!

Wierd-Al wrote:
> Nogen der ved hvorfor dette script ikke virker når jeg sætter en tabel ind i
> bodyen på siden?

Sikkert ikke medmindre du giver et link til en komplet side hvor vi kan
studere problemet.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Wierd-Al

Dato : 16-10-02 12:16

Hej.
> Sikkert ikke medmindre du giver et link til en komplet side hvor vi kan
> studere problemet.

Jeg har fjernet tabellen igen da det ikke virkede men adressen kan du da
godt få alligevel www.venditio.dk
Det var meningen at tabellen skulle være i leftframe og knapperne placeres i
tabellen men scriptet duer ikke når jeg har sat tabellen ind....

Wierd-Al

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-10-02 12:36

"Wierd-Al" <ca@adslhome.dk> writes:

> Jeg har fjernet tabellen igen da det ikke virkede men adressen kan du da
> godt få alligevel www.venditio.dk

Det er ganske rigtigt svært at hjælpe, når man ikke kan se hvad der er galt.
Hvis du prøver at indsætte tabellen igen, så sig til igen.

> Det var meningen at tabellen skulle være i leftframe og knapperne placeres i
> tabellen men scriptet duer ikke når jeg har sat tabellen ind....

Jeg antager at "duer ikke" betyder at der ikke sker noget med window.status.
/L