MS Windows
briani 27239
Oprette speciel bruger
Fra : Michael Jensen

Dato : 15-10-02 23:42

Hejsa

Jeg kører XP og ønsker at oprettet en bruger med meget begrænsede
rettigheder.

Meningen er at man fx. til fester skal logge ind som brugeren. Derefter
starter jeg et Jukebox program. Det kunne så være ret fedt hvis man ikke
kunne køre andre programmer. Og hvis det fx. var muligt at slå funktionen
"Ctrl + Alt + Delete" fra, så er jeg kommet et godt stykke af vejen.

Michael Jensen

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 16-10-02 00:23

> [...]
> kunne køre andre programmer. Og hvis det fx. var muligt at slå funktionen
> "Ctrl + Alt + Delete" fra, så er jeg kommet et godt stykke af vejen.

Hej M.

Hvis du kører XP Pro så prøv at starte "gpedit.msc" ved at indtaste
kommandoen i "kør".
Der er nogle avancerede indstillinger.
Home Edition har ikke denne funktion.
Håber at du kan bruge det til noget.

Mvh Erik.

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-10-02 14:54

"Erik B. H@nsen" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej M.
>
> Hvis du kører XP Pro så prøv at starte "gpedit.msc" ved at indtaste

Kan det passe at man kun kan ændre indstillingerne for hele computeren?

Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om et brugernavn.

--
venlig hilsen

Michael Jensen