MS-DOS-program under win2000
Fra : Peter Winding

Dato : 15-10-02 23:25

Jeg har problemer med et DOS-program under Windows 2000. Programmet
starter fint, men musen virker ikke rigtigt. Den er der, og man kan af
en eller anden grund 'markere' tekst med venstre mustast, men der kan
ikke klikkes på nget (den reagerer i hvertfald ikke.

Jeg fik det råd, at jeg skulle installere en mus under dos. Er det et
godt råd, og er det lige meget, hvilken dos-driver jeg bruger (jeg
behøver ikke scrollhjulet). Den driver, som jeg har downloadet hos
microsoft virker ikke i dos-programmet.

Og en USB-mus løser heller ikke problemet...

Peter Winding

Fra : Peter Pan

Dato : 16-10-02 11:51

"Peter Winding (slet XW802)" <peter.winding1@XW802skolekom.dk> wrote in
message news:3dac95b3$0$3394$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> en eller anden grund 'markere' tekst med venstre mustast, men der kan
> ikke klikkes på nget (den reagerer i hvertfald ikke.

Dette har ikke noget med hardware at gøre.....Det er et software problem.
Prøv evt en af dk.edb.system-grupperne.

Men løsningen er nok at køre dos programmet i fuld skærm (tryk ALT+Enter i
programmet)

Mvh
Anders