Opslag Vejgaard kirke, Aalborg - år 1940.
Fra : Alice Gottschalck

Dato : 15-10-02 22:40

Hej - Hvem kan hjælpe på arkivet i Viborg?
Et opslag i kirkebogen under vielser i Vejgård kirke i Aalborg den 13.
oktober 1940
Brudgom Tage Olsen og bruden Ingeborg Margrethe Andersen og fortælle alt
hvad der står der.
På forhånd tak.

Alice Gottschalck

Fra : LisBJensen

Dato : 15-10-02 23:42

"Alice Gottschalck" skrev d. 15-10-02 22:40 dette indlæg :
> [...]
> oktober 1940
> Brudgom Tage Olsen og bruden Ingeborg Margrethe Andersen og fortælle

hej Alice
Har du prøvet at kontakte Præsten i den pågældende kirke??
De er ikke allesammen lige svære at have med at gøre,
Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 16-10-02 17:55

> Et opslag i kirkebogen under vielser i Vejgård kirke i Aalborg den 13.
> oktober 1940
> Brudgom Tage Olsen og bruden Ingeborg Margrethe Andersen og fortælle alt
> hvad der står der.

Hmmm, gad vide om vi har lov at kikke i en kirkebog fra 1940 som alm.
opslag?,- og er den mon skrevet ud og afleveret til arkivet?
Jeg tror, du som slægtning skal kontakte præst eller kordegn direkte som
foreslået af Lis, så er der nok en bedre chance

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Ole Grau

Dato : 16-10-02 20:33

Poul F. Andersen wrote:

> [...]
> Jeg tror, du som slægtning skal kontakte præst eller kordegn direkte
> som foreslået af Lis, så er der nok en bedre chance

Hej

Jeg så sidste vinter ved skranken i LAV en dåb i KB for Vejgaard 1946
(Dåb).

Ole Grau

Hjørring

Fra : Ole Munk

Dato : 16-10-02 21:20

> [...]
> Jeg tror, du som slægtning skal kontakte præst eller kordegn direkte som
> foreslået af Lis, så er der nok en bedre chance

Reglerne er at hvis kirkebogen er udskrevet for mere end 50 år siden og
afleveret til LAV, så må du også selv kigge i den.

mvh Ole
--
E-mail: ole@ole-munk.dk
Hjemmeside: www.ole-munk.dk