8.klasse = mobning og buksevand
Fra : anette_christensen10~

Dato : 15-10-02 20:57

Hej alle
Jeg er træt af skolen for den står på mobning og daglig buksevand.
Nogen der har nogle gode råd eller egne erfaringer
S.U
anette_christensen104@hotmail.com

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 15-10-02 21:34

<anette_christensen104@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er træt af skolen for den står på mobning og daglig buksevand.
> Nogen der har nogle gode råd eller egne erfaringer

Hej

1) Gå til klasselæreren. Hvis det ikke hjælper

2) Gå til inspektøren

3) Samtidig - gå til mopperens forældre

4) Skolebestyrelsen

VH Birgitte

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-10-02 22:27

Og sommetider er mobberen selv en mobber.

--
**********
Søren Friberg

http://baud.dk

soeren_friberg@msn.com

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-10-02 22:31

Prøver igen:

Sommetider er ofret selv en mobber, hvilket komplicerer
svarmulighederne

--
**********
Søren Friberg

http://baud.dk

soeren_friberg@msn.com

Fra : Svend Pedersen

Dato : 16-10-02 09:40

"Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> <anette_christensen104@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> 3) Samtidig - gå til mopperens forældre

Jeg skoser kun nødigt andre for deres stavefejl, men når nu eleven havde
stavet "mobning" korrekt... eller er det en rengøringsassistent...?

(undskyld)

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 16-10-02 14:20

"Svend Pedersen" <sv.pedersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Jeg skoser kun nødigt andre for deres stavefejl, men når nu eleven havde
> stavet "mobning" korrekt... eller er det en rengøringsassistent...?

Næh, det er bare en almindelig folkeskolelærer, der laver fejl, når hun er
træt.

VH Birgitte

Fra : Svend Pedersen

Dato : 16-10-02 14:39

> "Svend Pedersen" <sv.pedersen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, det er bare en almindelig folkeskolelærer, der laver fejl, når hun er
> træt.

Hm. Så må du vel glæde dig til at komme tilbage til arbejdet efter ferien,
så du kan slappe af igen...? (hæhæ)

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 16-10-02 18:36

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 16-10-02 18:38

> [...]
> "Birgitte Abkjær" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hm. Så må du vel glæde dig til at komme tilbage til arbejdet efter ferien,

Nu ved jeg hvem du er - du er ham HCA skriver om i Store Claus og Lille
Claus.

VH Birgitte

Fra : Svend Pedersen

Dato : 17-10-02 11:31

> Nu ved jeg hvem du er - du er ham HCA skriver om i Store Claus og Lille
> Claus.

Ahhr, mig store fjols, først NU forstår jeg:

at jeg, når jeg ser en degn, tror det er fanden selv...?

Fra : ebbe4u

Dato : 30-10-02 10:09

Hej Anette !

- den er svært at sluge !

Kig forbi denne hjemmeside: www.vejlby-skole.dk eller
http://www.vejlby-skole.dk/admin/MobningsfriSkole/Mobningsfri-skole.htm
Vejlby Skole har aktivt har taget mobnningen på skolen op for at komme
den til livs! Da de startede følte ca. hver 7. elev mobbet !!

Skolen har bevidst erklæret mobningen uønsket og skabt fokus på at det
slet ikke er acceptabelt. De bruger materiale fra Børnerådet til
undersøgelsen om omfanget. Gennem sådan en undersøgelse kommer alle
elever, lærere og forældre til at tage stilling til mobningen. - Og der
er jo ingen der mener at det er OK!

Tag en snak med din lærer og stik ham/hende evt. disse links - måske du
kommer til at hjælpe de andre, der også bliver mobbet på skolen ?

- jeg håber at du kan bruge dette. Hold modet oppe !!!

http://www.kandu.dk/