newbie adsl til imac
Fra : Steen Jorgensen

Dato : 15-10-02 21:04

Hi -

En af mine venner (det er rigtigt), som ellers er helt it-blank, har købt en
imac for at kunne bruge et bestemt video-redigeringsprogram.

Han vil imidlertid osse gerne på www, og har købt en adsl til mac hos
tdc. Kender nogen til hvor der monstro findes en helt grundlæggende
vejledning i, hvordan en adsl-forbindelse sættes op på en imac? Tdc er
tilsyneladende ikke specielt interesserede i deres mac-kunder.

Mvh. Steen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-10-02 20:17

In article <3EZq9.108600$Qk5.4829340@news010.worldonline.dk>, Steen Jorgensen wrote:
> [...]
> vejledning i, hvordan en adsl-forbindelse sættes op på en imac? Tdc er
> tilsyneladende ikke specielt interesserede i deres mac-kunder.

Kontrolpaneler, TCP/IP, vælg DHCP.
Skriv eventuelt noget volapyk i klient-ID, og du skulle
være kørende.

Fra : Kasper \(8260\)

Dato : 16-10-02 00:23

> [...]
> vejledning i, hvordan en adsl-forbindelse sættes op på en imac? Tdc er
> tilsyneladende ikke specielt interesserede i deres mac-kunder.

Mig bekendt har de en IMAC support. Den er naturligvis ikke så stor som
resten af pcsupporten, men det gir jo også sig selv.

Mvh

Kasper