strømforsyning købt fra hardware4all er ik~
Fra : jkv

Dato : 15-10-02 19:42

Jeg har netop fået den enlight PSU som jeg købte fra hardware4all, men der
står ikke Enlight eller andet på den men bare High Power og en model nr der
hedder SI-C200P2 - hvis man søger på nettet kommer man frem til denne side
http://www.highpowersupply.com/product-ps-sic200p2.htm#cl, som ligner den
PSU jeg har. På min fakture står der jeg har købt en "Enlight Powersupply
MicroATC 200w P4 PFC(w)". Er det bare mig der har misforstået noget, eller?

/jkv

Fra : Leony

Dato : 16-10-02 08:33

"jkv" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> [...]
> PSU jeg har. På min fakture står der jeg har købt en "Enlight Powersupply
> MicroATC 200w P4 PFC(w)". Er det bare mig der har misforstået noget,

Jeg kan ikke finde en 200 Watts microATX psu på deres hjemmeside:
http://www.enlightcorp.com/ewebsite/
Fandt dog en på et andet website:
http://www.c-ware.net/shop/articleinfo.html.asp?id=717884

Hvorfor ikke skrive til hardware4all, hvis du ikke allerede har gjort det,
måske er de kommet til at lave en fejl eller måske er der en logisk
forklaring.
I nødstilfælde kunne du prøve at skrive til Enlight og fortælle at du har
købt en psu, som skulle være lavet af dem, men deres navn står ikke på den
osv

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/