IBM 300 P3 defekt
Fra : sns-skolen

Dato : 15-10-02 18:22

Ovenstående med en Celeron 600 vil bare ikke noget længere.
Har skiftet RAM og grafikkort uden held. Ved boot giver den 4-5 bip, og der
kommer intet på skærmen = sort.
Har også prøvet at afmontere alle enheder med samme resultat.
Hvordan afgør jeg om det er MB eller CPU det er gået?
På forhånd tak.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-10-02 22:40

"sns-skolen" <sns-skolen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har også prøvet at afmontere alle enheder med samme resultat.
> Hvordan afgør jeg om det er MB eller CPU det er gået?

Find ud af hvilken BIOS der sidder på MOBO'et og kig så på denne side:
http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002