TDC ADSL Proxy server
Fra : Steen Kobberø-Hansen

Dato : 15-10-02 18:01

Anvender TDC ADSL en Proxy server ? og i så fald, hvad er adressen ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-10-02 19:25

Tue, 15 Oct 2002 19:01:03 +0200, skrev "Steen Kobberø-Hansen"
<steenkobberoe@tdcadsl.dk>:

>Anvender TDC ADSL en Proxy server ?

Nej - og hvad vil du dog bruge den til?

Fra : Steen Kobberø-Hansen

Dato : 15-10-02 21:59

> Nej - og hvad vil du dog bruge den til?
Hvis jeg fik brug for mere end 2 PC'ere tilkoblet via en hub og dynamisk IP.
Det havde jeg f.eks. i Belgien, hvor jeg har boet. Telenet anvendte en proxy
server, der gjorde, at man kunne tilkoble op til 4 PC'ere via hub'en og én
PC som server.

Fra : Kasper \(8260\)

Dato : 16-10-02 00:29

> [...]
proxy
> server, der gjorde, at man kunne tilkoble op til 4 PC'ere via hub'en og én

Mig bekendt er det ikke det en proxyserver gør. Den gemmer de sider som
brugerne er inde på. Når så den næste bruger vil ind på samme side viser den
bare den gamte samtidigt med at den lige tjekker om det er den nyeste
version (Når det ellers virker )

Det andet du snakker om lyder mere som en dhcp-server som står ved
udbyderen. Men kan se du skriver at du har TDC ADSL og derved kan du bare
bestille flere dynamiske ip'er og du skulle være kørende med en billig hub
eller endnu bedre switch.

Mvh

Kasper

Fra : Søren Lundfald

Dato : 16-10-02 20:59

"Kasper (8260)" <news@kasperc.dk> skrev i en meddelelse
> proxy
>
> Mig bekendt er det ikke det en proxyserver gør.

Det kan den også

> [...]
den
> bare den gamte samtidigt med at den lige tjekker om det er den nyeste

Det kan den også også..

Mvh
Søren Lundfald

Fra : Jesper Skriver

Dato : 15-10-02 19:32

On Tue, 15 Oct 2002 19:01:03 +0200, Steen Kobberø-Hansen wrote:
> Anvender TDC ADSL en Proxy server ?

Nej

--
Jesper Skriver, CCIE #5456