|
| XP blue screen ved opstart, (samme som ved~ Fra : TJ |
Dato : 15-10-02 15:48 |
|
Hej Alle,
Min XP har fået den kedelige vane, at scanne for min hd for fejl ved
opstart. Den scanning der kommer, hvis man rebotter uden at lukke XP, men
den gør det hver gang og den finder ingen fejl.
HD'en er en seagate som er tjekket med flere forskellige tools fra seagate
alle test uden anmærkninger.
er der nogen der har et bud?
mvh Thomas
Setup er XP med sp1 på en AMD 1400 og et godt kølet kabinet + cpu, og med
god køling til selve harddisken. Selve XP kører jernstabilt (tro det eller
la' være men det er ligefør jeg er helt glad for windoze )
| |
Madsen (15-10-2002)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 15-10-02 16:12 |
|
TJ skrev:
> Min XP har fået den kedelige vane, at scanne for min hd for fejl
> ved opstart. Den scanning der kommer, hvis man rebotter uden at
> lukke XP, men den gør det hver gang og den finder ingen fejl.
Hvis du har en HP ScanJet 5100c scanner, så kan den være årsagen:
< http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q316506>
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
TJ (15-10-2002)
| Kommentar Fra : TJ |
Dato : 15-10-02 17:15 |
| | |
TJ (15-10-2002)
| Kommentar Fra : TJ |
Dato : 15-10-02 17:30 |
|
> > Hvis du har en HP ScanJet 5100c scanner, så kan den være årsagen:
> > < http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q316506>
> hmmm jeg har en Scanjet 3300C, jeg undersøger lige om det er problemet
Jep, tak til Madsen. Det forsvandt i samme øjeblik jeg tog Scanneren ud.
Men jeg kan ikke løse det, da jeg bruger nyeste driver fra HP
Har kontaktet HP og vender tilbage med nyt
og endnu en gang tak
mvh Thomas
| |
Madsen (15-10-2002)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 15-10-02 17:42 |
|
TJ skrev:
> Det forsvandt i samme øjeblik jeg tog Scanneren ud.
Det var pokkers. Så er det altså åbenbart ikke kun HP ScanJet 5100c
det gælder for. Det tyder det ellers på når man læser artiklen fra
MS.
> Men jeg kan ikke løse det, da jeg bruger nyeste driver fra HP
> Har kontaktet HP og vender tilbage med nyt
Jeg er spændt på hvad HP siger.
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
Ukendt (15-10-2002)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-10-02 19:14 |
|
>TJ skrev:
>
>> Det forsvandt i samme øjeblik jeg tog Scanneren ud.
>
>Det var pokkers. Så er det altså åbenbart ikke kun HP ScanJet 5100c
>det gælder for. Det tyder det ellers på når man læser artiklen fra
>MS.
>
>> Men jeg kan ikke løse det, da jeg bruger nyeste driver fra HP
>> Har kontaktet HP og vender tilbage med nyt
>
>Jeg er spændt på hvad HP siger.
Spøjst, jeg/og en ven bruger begge en HP 5200c, og begge XPpro
dog uden problemer.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S
| |
TJ (15-10-2002)
| Kommentar Fra : TJ |
Dato : 15-10-02 21:56 |
|
Spøjst, jeg/og en ven bruger begge en HP 5200c, og begge XPpro
> dog uden problemer.
Ja det er lidt underligt. Men det virker upåklageligt, altså fejlen.
Troede lige før, at der nu var noget andet galt, men havde lige glemt, at
jeg havde sat scanneren i igen - og så var fejlen der med det samme .....
Jeg må vente på HP og deres svar
mvh Thomas
| |
Ukendt (16-10-2002)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 16-10-02 11:23 |
|
> Spøjst, jeg/og en ven bruger begge en HP 5200c, og begge XPpro
>> dog uden problemer.
>Ja det er lidt underligt. Men det virker upåklageligt, altså fejlen.
>
>Troede lige før, at der nu var noget andet galt, men havde lige glemt, at
>jeg havde sat scanneren i igen - og så var fejlen der med det samme .....
>Jeg må vente på HP og deres svar
>mvh Thomas
Du har husket at før man installerer WinXP må deverse usb enheder ikke været
tilsluttet, først efter WinXP er færdig installeret.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S
| |
TJ (16-10-2002)
| Kommentar Fra : TJ |
Dato : 16-10-02 17:13 |
|
> Jeg må vente på HP og deres svar
Første svar fra HP var at isolere om fejlen var i softwaren (afinstallere).
Men dette kunne jeg bekræfte, at det er ikke - det er først når scanneren er
tilsluttet via USB kablet
mvh Thomas
| |
TJ (05-11-2002)
| Kommentar Fra : TJ |
Dato : 05-11-02 21:40 |
|
> Men dette kunne jeg bekræfte, at det er ikke - det er først når scanneren
er
> tilsluttet via USB kablet
hmmm, det har taget lang tid - men ingen hjælp. Jeg endte i en død lykke hos
HP, hvor de hele tiden vendte tilbage til om det nu var! mig der havde
klodset i det.
Jeg måtte give op til sidst, desværre
mvh TJ
| |
Madsen (05-11-2002)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 05-11-02 23:01 |
|
TJ skrev:
> hmmm, det har taget lang tid - men ingen hjælp. Jeg endte i en død
> lykke hos HP, hvor de hele tiden vendte tilbage til om det nu var!
> mig der havde klodset i det.
Det viser jo lidt om hvad HP står for. (Selvfølgelig kun efter min
mening).
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
|
|