kørsel
Fra : arnold

Dato : 26-02-01 08:37

Hej Mikael!
Jeg har fri på onsdag, så det ville være lækkert hvis Du kan køre.

MVH Keld

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 26-02-01 08:42

"arnold" <kelds@email.dk> wrote in message
> Hej Mikael!
> Jeg har fri på onsdag, så det ville være lækkert hvis Du kan køre.
>

> MVH Keld

Naturligvis, alting for dig, skal du have en pizza også? Er vidst nok lukket
brugergruppe 94532

Hygge

Flemming

Fra : Mickey

Dato : 26-02-01 16:19

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse

> "arnold" <kelds@email.dk> wrote in message

> Naturligvis, alting for dig, skal du have en pizza også? Er vidst
nok lukket
> brugergruppe 94532

nope, det er 74992
- og kørsel er 5667735

--
Mickey

Fra : Møgelmose

Dato : 26-02-01 21:59

jeg mener også at Pizza er: 94532
og ikke 74992
men jeg ved ikke om kørsel er 5667735

noget helt nyt er at hvis man har lukketbrugergruppe 213753 kommer der en
klase bananer og et tøørestativ ud af telefonen meget fikst hvis man er ved
at tørre tøj og er sulten på samme tid...