Modemproblem
Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 18-01-01 09:21

Såfremt det er den forkerte gruppe, bedes I undskylde mig -- men hjælp nu
alligevel.
-
Hvad er der i vejen, når der går op imod et halvt minut fra klik på
disconnect, til modem rent faktisk afbryder linjen, hvilket antages at være
tilfældet, når "bærebølgelyset" først "går ud" efter den nævnte tid.
Eller er der overhovedet ikke noget i vejen.
Modem: Tele Danmark 56 K flex.
Udbyder: CyberCity --
På en anden maskine "kører" modem tilfredsstillende op imod Tele Danmark.

Med venlig hilsen
Hans-Jørgen Sindholt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-01 08:57

Thu, 18 Jan 2001 08:20:36 -0000, skrev "Hans-Jørgen Sindholt"
<sindholt@post4.tele.dk>:

> [...]
>tilfældet, når "bærebølgelyset" først "går ud" efter den nævnte tid.
>Eller er der overhovedet ikke noget i vejen.

Formentlig er der et eller andet i vejen, jeg ved bare ikke hvad.
Men har du prøvet at koble med det modem og PC, som er langsom med CC,
til TeleDanmark?

Bare for at udelukke eller finde ud af, om det skulle være et
CC-problem.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Angak

Dato : 18-01-01 18:29

Det kunne evt. også hjælpe at geninstallere modemet...

angak

Fra : Mogens

Dato : 18-01-01 20:11

Jeg her det samme problem, begyndte for ca. 2 måneder siden, tidligere
afbrød modemet omgående. Har også cybercity som udbyder.
MS.

"Hans-Jørgen Sindholt" skriver:

Fra : Peter Sjøntoft

Dato : 19-01-01 12:08

> [...]

> Udbyder: CyberCity --
> På en anden maskine "kører" modem tilfredsstillende op imod Tele Danmark.

Har du nogen init-streng? I givet fald hvilken?

Hvornår begyndte problemet?

JEg kan se at indlæget er postet gennem TDC og kan derfor ikke spore hvilken
indkaldsboks du rammer. Derfor er det en ide at ringe ind til os og få os
til at tjekke om det skulle have noget at gøre med at du er koblet op på
andet indkaldsudstyr end tidligere.

Peter Sjøntoft

Jeg arbejder for CyberCity, men udtaler mig hér for mig selv for egen
regning og risiko.