Hvilke porte til WinXP remote desktop conn~
Fra : Per Kristensen

Dato : 15-10-02 09:36

Jeg har lige købt en ny router. Jeg bruger Windows XP og connecter nogen
gange til maskinen via Remote desktop connection. Jeg troede det ville virke
hvis jeg blot valgte "Terminal services" i routerens web-interface, men nej.
Hvilke porte er det der skal åbnes?

Er det nok at åbne for portene, eller skal de forwardes til en bestemt IP
adresse?

Fra : Jesper Mikkelsen

Dato : 15-10-02 10:28

Hej Per

du skal åbne for bor 3389 TCP og UDP så skulle der være forbindelse

Venlig hilsen

Jesper mikkelsen

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-10-02 11:06

"Jesper Mikkelsen" <oz0jbm@oz0jbm.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per
>
> du skal åbne for bor 3389 TCP og UDP så skulle der være forbindelse

> [...]

Tak!