billigt bundkort til Duron 1200 med onboar~
Fra : Peter Holm

Dato : 15-10-02 08:08

Nogen der har et forslag til et mobo til en Duron 1300mhz.
Det skal være med onboard audio.
Der skal være AGP-slot.
Det skal koste under 700kr.

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Esben

Dato : 15-10-02 08:46

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et forslag til et mobo til en Duron 1300mhz.
> Det skal være med onboard audio.
> Der skal være AGP-slot.
> Det skal koste under 700kr.

ECS K7S5A kunne have været et godt bud, men jeg lyddelen er ikke
specielt god. Driverne til win98 giver ihvertfald mange fejl, jeg ved
ikke med winXP. Til gengæld er kortet så billigt at man godt kan købe et
Sound Blaster PCI128 ved siden af og stadig holde sig under de 700.
Ellers er det et glimrende kort til en Duron 1300.

--
Esben

Fra : Tinky Winky

Dato : 15-10-02 16:59

> [...]
> Sound Blaster PCI128 ved siden af og stadig holde sig under de 700.
> Ellers er det et glimrende kort til en Duron 1300.

Har det selv, virker fint i XP, kan anbefale det. Det er billigt, men
stabilt, fleksibelt og med indbyg. lyd og NIC. Dog er lyden som sagt ikke
specielt god, men den er der og kan som du skriver erstattes af et PCI-128.

Fra : Martin K

Dato : 15-10-02 08:57

Peter Holm wrote:
> Nogen der har et forslag til et mobo til en Duron 1300mhz.
> Det skal være med onboard audio.
> Der skal være AGP-slot.
> Det skal koste under 700kr.

Her ville jeg nok foretrække et A7V266-E/RAID. Det koster pt. 745,- hos
midtdata.dk. Kan godt ske du kan finde det billigere andre steder, men det
var lige der jeg så reklamen... Lydkortet er det samme som på et Asus
A7A266-E, som jeg selv har, og er fint tilfreds med det. AGP-slot er det...
Prisen? 45,- fra eller til

--
Martin K

Fra : Andrew

Dato : 15-10-02 10:20

fut: dk.edb.hardware.bundkort

Fra : Andrew

Dato : 15-10-02 10:22

Er dette ikke osse offtopic hr. Jesper G. Poulsen, nyhedsgruppe-gud?!

Hvorfor fut'er du ham ikke lissom mig?

Mvh Anders

Fra : Cinnober

Dato : 15-10-02 19:10

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et forslag til et mobo til en Duron 1300mhz.
> [...]
SOLTEK SL-75KAV ATX Socket A / VIA KT133A / 5PCI-1ISA-1AGP Pro / IDE100 /
Audio 599 kr.
www.edbpriser.dk

kan med nyeste bios Q11 køre med AMD XP2600+ cpu...
har selv et med en 750 mhz og tilfreds.......

Fra : Niels Peter Ottsen

Dato : 16-10-02 10:45

Hej

jeg har lavet et par computer med K7S6A ATX ECS
det kører udemærket
hvis du vil kører raid er K7VTA3 V3.X ATX måske noget, det kører fint og
prisen er næsten den samme.

hilsen
Niels Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 16-10-02 20:37

"Niels Peter Ottsen" <npot00@control.auc.dk> wrote in message
> [...]
> det kører udemærket
> hvis du vil kører raid er K7VTA3 V3.X ATX måske noget, det kører fint og

Jeg takker for svarene.
mvh
peter