Q: command line telnet ?
Fra : Martin Bilgrav

Dato : 14-10-02 23:36

Hejsa, I friske netfolk !

Jeg har igennem et stykke tid søgt og søgt på goggle, efter et command line
telnet script program til windows 2k eller NT.
Jeg har prøvet putty, 2 forskellige TST programmer (Telnet Script Tools),
hvor den ene var "lidt" brugbar.
samt kikket nærmere på andre, men helt uden held...

Jeg må "snyde" og spørge i gruppen tænker jeg så...

Det jeg skal er altså TELNET... ikke SSH, for det kan putty godt klare.
plus at jeg skal bruge et script sprog, der indeholder fx WAIT "login:" og
SEND "paxxWord"
Dvs ingen perl, ingen VBS script sprog heller...

Er det virkligt rigtigt at man ikke har lavet dettet på et eller andet
tidspunkt, eller er jeg bare ikke god nok til at søge på goggle ?

Mvh
Martin Bilgrav

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 15-10-02 06:28

"Martin Bilgrav" <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote:

>Dvs ingen perl

Hvorfor ikke? Det kan løse opgaven.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 15-10-02 07:05

> Hvorfor ikke? Det kan løse opgaven.

Det er korrekt, men jeg kan ikke hitte ud af perl... og har ikke tiden til
at sætte mig ind i det, desværre.
Mvh
Martin

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 15-10-02 08:40

Martin Bilgrav wrote:

> [...]
> SEND "paxxWord"
> Dvs ingen perl, ingen VBS script sprog heller...

Python?

http://www.quirxi.com/code/python/telnet/overview.html

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 15-10-02 10:05

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> wrote in message

> Python?
>
> http://www.quirxi.com/code/python/telnet/overview.html

Hejsa
Tak for svaret.
Dog ser det også lidt for avanceret ud til mig, blot en simpel windows
bruger...

Mvh
Martin

Fra : Martin Bilgrav