Kystfiskeri på Als
Fra : Bo Hansen

Dato : 14-10-02 23:10

Hejsa

Jeg skal et smut hjem fra djævleøen i efterårsferien og ud og lufte
fiskestangen på Als (eller der omkring). Er der nogen der ved om der er ved
at komme gang i kystfiskeriet i området ?

Mvh
Bo

Fra : mm

Dato : 17-10-02 11:01

Hej Bo

Har du hørt fra nogen ?????

Jeg håber osgå snart at få tid til en tur på kysten (Als) og vil derfor
meget gerne høre hvis der er noget nyt op fiskesituationen for øjeblikket.

Mvh. Morten

Fra : Bo Hansen

Dato : 21-10-02 11:04

Hej Morten
Jeg var ude både fredag og lørdag i uge 42. Min makker så en enkelt lille
ørred der fulgte med ind. Vi fiskede både ved Broagerland, Sarup samt
Stevning Nor. Ifølge Sika er det indervandene der fisker bedst i øjeblikket
(alssund, Arnkil og Augustenborg fjord). En af mine venner var iøvrigt på
dykkertur i søndags i nærheden af Flensborg fjord og kunne desværre fortælle
at der var tydeligt præg af ildtsvind
Hvis du hører noget (eller selv fanger noget) så skriv endelig.
Mvh (og knæk og bræk)
Bo