Lovforslag om børnepenge
Fra : Danish Bacon

Dato : 14-10-02 22:08

Jeg har lavet en debatside ang. Lene Espersens lovforslag.
Debatten henvender sig primært til forældre der ikke længere lever sammen
med deres børn og derfor kan blive ramt hårdt på økonomien.
Siden findes her:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=320503

Håber der er nogen der tilmelder sig da jeg mener det er et område hvor det
ville være sundt med lidt debat.

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 14-10-02 22:36

Hej

Danish Bacon wrote:
> Jeg har lavet en debatside ang. Lene Espersens lovforslag.

Opslag hører til i news:dk.opslag og ikke herinde uanset relevans.

Hvorfor er det lige du ikke lægger op til debat herinde? Har du ikke
besøgende nok på hjemmesiden?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Danish Bacon

Dato : 14-10-02 23:05

Har intet med min hjemmeside at gøre!

Det har at gøre med at jeg synes det er et forkert lovforslag der lægges op
til, men det er en "net-betjent" som dig sikkert ligeglad med.

BTW...Jeg kan se at du selv har hjemmeside adresse med som signatur....Har
du ikke nok besøgende på din hjemmeside?

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-10-02 06:13

Hej

Danish Bacon wrote:
> Har intet med min hjemmeside at gøre!

Det var godt.

> [...]
>
> BTW...Jeg kan se at du selv har hjemmeside adresse med som signatur....Har
> du ikke nok besøgende på din hjemmeside?

Jeg synes du skal bruge ti minutter herinde og finde ud af forskellen
mellem et opslag og en signatur. Din signaturs indhold må være
hvadsomhelst indenfor nogle størrelsesmæssige rammer.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-10-02 06:21

Hej

Karsten Feddersen wrote:
> Jeg synes du skal bruge ti minutter herinde og finde ud af forskellen
> mellem et opslag og en signatur. Din signaturs indhold må være
> hvadsomhelst indenfor nogle størrelsesmæssige rammer.

Doh! Jeg hentyder til http://www.usenet.dk som jeg synes du skulle bruge
10 minutter på.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Danish Bacon

Dato : 14-10-02 23:08

Hovsa...Læste lige forkert...Grunden til at jeg ikke lagde op til debatten
herinde var fordi jeg har lavet en afstemning....læs på linket..
Der burde gerne stå "groupcare" hvis du så sammenligner med dit tidligere
spørgsmål ang. min hjemmeside gør det dit spørgsmål overflødigt....

Til evt. interesserede kan så siges. Groupcare er et febatforum for alt
mellem himmel og jord. Og Nej..Det er ikke mig der står for den!

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-10-02 06:15

Hej

Danish Bacon wrote:
[Klip noget som allerede er besvaret]

> Til evt. interesserede kan så siges. xxxxxxxxx er et febatforum for alt
> mellem himmel og jord. Og Nej..Det er ikke mig der står for den!

Igen laver du her et opslag. Hvis nogen havde bedt om at få links til et
forum ville det have været på sin plads at reklamere med det, men siden
du sender henvisninger uopfordret kan det kun betrages som et opslag.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Danish Bacon

Dato : 15-10-02 21:33

hvad med at betragte det som en undersøgelse jeg har lavet...som det
vitterligt er???

Nå, nok om det. Gider ikke bruge mere tid på emnet. Og mht. Usenet. Med al
den tid jeg bruger på NG´er (ironi)..kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle læse
om det.....

Fra : TinaMarviogKevin

Dato : 16-10-02 08:07

d. 14/10/02 23:08 ytrede Danish Bacon i en overraskende velformuleret
meddelse:

> Jeg har lavet en debatside ang. Lene Espersens lovforslag.

Det kan jeg da vær enig I desværre kan jeg ikke finde ud af at åbne linket
så jeg kommer frem til det debatten handler om, jeg foreslår derfor at du
kopierer oplægget til dbatten herind, så vi kn læse det allesammen uden at
skulle bruge linket for at finde det.
VH kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Kurt Kurtsen

Dato : 17-10-02 21:29

Se www.far-mand.dk

Fra : Tina Marvi og Kevin

Dato : 18-10-02 08:01

d. 17/10/02 22:29 ytrede Kurt Kurtsen i en overraskende velformuleret
meddelse:

> Se www.far-mand.dk
det er jo bare et andet link?
Det var ikke lige det jeg mente
VH kevin

--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Kurt Kurtsen

Dato : 17-10-02 21:37

Har tilmeldt mig (og slettet mig igen), men jeg kan ikke få lov til at
saverpå indlæg eller oprette indlæg.

www.far-mand.dk