Problemer med BackPack
Fra : John Thomsen

Dato : 14-10-02 22:27

For et par år siden anskaffede jeg mig et såkaldt BackPack
CD-brænderdrev. No slot required - plugs into parallel port.System
requirements: Windows 95, 98 or NT.

Meningen var dels at kunne montere det sammen med min stationære
Compaq Presario, som er født med DVD-drev og iøvrigt Windows 98.

Desuden at kunne bruge det som eksternt drev sammen med min bærbare
Compaq Armada 7750M, som kun har diskettedrev og iøvrigt Windows 95.
Harddisken på 2 GB er iøvrigt delt med et C på 1,5 GB og D på resten.

BackPack'en installeres med først en diskette og siden 2 CD'er.

På Presario'en kører installationen igennem, men der sker åbenbart
ikke noget; den lader sig ikke "se" i f.eks. Stifinder.

På Armada'en lægger diskette-installationen maskinen helt ned, så selv
musen ikke virker.

Jeg har forsøgt at kontakte Compaq, som ikke mener det er deres
problem, men det tilsluttede grej (gode venner fortæller iøvrigt, at
Compaq ikke gerne samarbejder med ikke-Compaq-grej!!)

Importøren af BackPack lader sig ikke finde, men jvf. pakken står der
hhv. en maskin- og en software-leverandør bag. Adaptec har jeg ikke
rigtigt kunne komme i forbindelse med og MicroSolutions viser ikke
vilje til at svare.

Hvad kan der være galt? Og hvordan får jeg sidtet til at virke?

Any clues?

Skriv gerne evt. svar (også) direkte....

Venligst
John