Billig bærbar
Fra : Jan Pedersen

Dato : 14-10-02 21:34

Hejsa

Jeg søger en billig bærbar pc, jeg har kun nogle få små krag til den

min 1 ghz
min 256 mb ram
min +10 gb hd

Hvad kan anbefales ?? og hvad bør man undgå ??

Jan
--
Det nemmere at få tilgivelse end
tilladelse...

Fra : Thomas T

Dato : 16-10-02 22:30

Jeg har lige købt en Acer 1304LC til 13999,- i Fona
Den har 15" skærm, AMD XP1800+, 256MB, 20Gb HD.
Så det synes jeg er billigt for en "kvalitets"-bærbar.
Grafikkortet kører perfekt i windows, men duer ikke rigtigt til nye spil.
Kan kører Hidden and dangerous udemærket.

ThomasT