til dyrlægen i morgen
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-10-02 21:09

Godaften

Som skrevet tidligere har Nicki haft betændelse i begge øre, og i morgen
skal han så igen til dyrlægen for at få det tjekket om det er væk. Vi håber
inderligt det er væk, for det ville da være synd for ham hvis han skal
bedøves og ha' dem renstet.

I skal nok høre hvordan det gik.

Godnat alle sammen

Bolette

Fra : Tony Adams

Dato : 14-10-02 21:34

Jeg skal også til dyrelægen og min hund skal bedøves for første gang. Får de
mén af bedøvelsen eller hvordan eftersom du skriver at det ville være synd,
øvs nu bliver jeg helt nervøs...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-10-02 21:40

Hejsa

Tony Adams <andersfrisk@ofir.dk> skrev i en
> [...]
de
> mén af bedøvelsen eller hvordan eftersom du skriver at det ville være

Nej, det tror jeg bestemt ikke de gør, man er vel bare en lille pyller mor
over for sin hund ( jeg er i hvert fald ), så hvad der end sker de små
pus er vel synd

Du skal ikke være nervøs, ( siger jeg der ville skide grønne grise hvis det
var min hund ), jeg tror bestemt ikke der sker dem noget, de er jo i
gode hænder.

Hvad skal din hund ha' "lavet" siden den skal bedøves?

Lad mig vide hvordan det gik.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Tony Adams

Dato : 14-10-02 23:02

Skal undersøges for problemer i bagbenene (røntgen foto), skal højst
sandsynligt også aflives, DESVÆRRE, men måske vi er heldige?

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-10-02 10:33

Bolette Nielsen <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en

> I skal nok høre hvordan det gik.

Hej igen

Vi er lige kommet hjem fra dyrlægen, og Nicki er simpelhen så sund og rast
en hund kan være , så det er bare dejligt.

Håber for dig Tony at det går godt hos dyrlægen.

Mange hilsner og tanker

Bolette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 15-10-02 10:58

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er lige kommet hjem fra dyrlægen, og Nicki er simpelhen så sund
og rast
> en hund kan være , så det er bare dejligt.

Hvor det glæder mig på jeres vegne .. tillykke tillykke tillykke .. og
masser af aer og nus til Nicki ..
hejhils fra Ami

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-10-02 11:24

Anne-Marie Prange Madsen <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en

> Hvor det glæder mig på jeres vegne .. tillykke tillykke tillykke .. og
> masser af aer og nus til Nicki ..
> hejhils fra Ami

Tak Ami, det var sødt af dig

Bolette

Fra : Tony Adams

Dato : 15-10-02 12:47

Hej igen, rart for dig, nej min hund skulle desværre aflives pga vild
hofteledsdysplasi, der var uheldigvis intet at gøre Er sgu en anelse ked
lige nu.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 15-10-02 12:56

"Tony Adams" <andersfrisk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
nej min hund skulle desværre aflives pga vild
> hofteledsdysplasi, der var uheldigvis intet at gøre Er sgu en
anelse ked
> lige nu.

Det gør mig oprigtigt ond at høre .. men ord er så lidt i en sådan
situation ... og din sorg kan ingen bære for dig ... men vid vi føler
med dig ... og tænk mit i det hele på at det du gjorde gjorde du af
kærlighed til hunden .. og at du den for din hund bedste beslutning ..
nu har din hund fred ... og en den dag vil komme hvor du kan begynde
at smile .. og grine .. af de gode og varme oplevelser du har haft med
din hund ...dybemedfølelseshils fra Ami

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-10-02 14:18

Hej Tony

> [...]
> Hej igen, rart for dig, nej min hund skulle desværre aflives pga vild
> hofteledsdysplasi, der var uheldigvis intet at gøre Er sgu en anelse

Må jeg udtrykke min dybeste medfølelse, det gør mig virkelig ondt at høre.
Som Ami også skriver så er vores ord kun en ringe trøst, men alligevel er
det tit dejligt at vide at andre tænker på en når man har det aller værst.
Du gjorde hvad der var bedst for din hund, og det var virkelig stærkt gjort.
Tænk nu tilbage på alle de godt stunder du og din hund har haft sammen, og
tænk så på at din hund har det godt nu, og ikke lider af smerte.

Om end der kommer en ny hund i huset igen eller ej, vil din afdøde hund
altid har en stor plads i dit hjerte.

Mange opmundrende hilsner fra

Bolette

Fra : Tony Adams

Dato : 20-10-02 21:50

> [...]
> tænk så på at din hund har det godt nu, og ikke lider af smerte.
>
> Om end der kommer en ny hund i huset igen eller ej, vil din afdøde hund

Jeps, det værste var bare at den kun blev 11 måneder, det havde været lidt
nemmere at sige farvel til en hund på 11 år tror jeg.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 20-10-02 23:34

> Jeps, det værste var bare at den kun blev 11 måneder, det havde
været lidt
> nemmere at sige farvel til en hund på 11 år tror jeg.

Alderen spiller som jeg skriver i et andet indlæg ikke nogen rolle når
der skal siges farvel til en hund .. det gør lige ondt hvad enten det
er en gammel hund man har delt et langt hundeliv med .. eller en ung
hund .. som først lige havde taget hul på livet .. Tro mig ....

Det der gør det svært er jo kærligheden til hunden, bånd der er blevet
knyttet, forståelsen af hinandens signaler, minder .. et tomrum som
aldrig kan udfyldes .. og tomrummet dyret efterlader , kærligheden man
har til dyret, båndet der er blevet knyttet bliver jo ikke mindre
fordi hunden bliver ældre .. tvært imod

Godnathils fra Ami