HD-controler.
Fra : Roland

Dato : 14-10-02 18:50

Hej

Jeg vil gerne vide, om der er nogle. som har nogle erfaring med følgende
controler:

ATA100 Controller Promise PCI TX2

og om den evt. kan samarbejde med en eksisterende controler på bundkortet.

Roland

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 14-10-02 21:19

> [...]
>
> ATA100 Controller Promise PCI TX2
>
> og om den evt. kan samarbejde med en eksisterende controler på bundkortet.

Ja, jeg har erfaring med en sådan. Jeg kører den i en maskine med Epox
8K7A+ med indbygget RAID controller. (Ja maskinen har mange
harddiske!) Controlleren fungerer sådan set fint nok (kører indtil videre
kun 2 diske på den). Et STORT problem er der dog med den, og det
er at de drivere der fulgte med, er inkompatible med w2k SP3 - og
det var ikke muligt at komme i kontakt med windows efter installation af
SP3, så en geninstallation var nødvendig. Med nye drivere fra promise
kører maskinen fint w2k sp3.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Roland

Dato : 14-10-02 21:52

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det var ikke muligt at komme i kontakt med windows efter installation af
> SP3, så en geninstallation var nødvendig. Med nye drivere fra promise

Hej!

Jeg køre med et Epox EP-MVP3C2 med indbygget pci-controler med ATA-66 og
win98se, så der skulle vel ikke være noget problem der. Er den let at
montere? Jeg ved lidt om montering af indstikskort og andet hardware.

Roland

Roland