Hjælp til monitorkøb.
Fra : Roland

Dato : 14-10-02 18:44

Hej

Jeg står overfor, at skulle købe en ny monitor og valget står mellem
følgende 3:

17" AOC 0.28 dot, 1280x1024 @ 60 Hz, 1024x768 @ 75 / 85 Hz. MPRII, TCO-99.
Digital, 3 års garanti.
Pris: 1295

og

17" NEC V721, Multisync. 0.28 dot. 1024x768 @ 85 Hz, 1280 x 1024 @ 66 Hz.
NI, TCO 99 godkendt, 3 års garanti.
pris: 1495

og

17 Cycon 0.27DP IZ-7 op til 1280 * 1024
Pris: 1150

Jeg håber, at der er nogle, der kan give mig nogle gode råd i den
forbindelse.

Roland

Fra : Madsen

Dato : 14-10-02 20:41

Roland skrev:

> Jeg står overfor, at skulle købe en ny monitor

Prøv <news:dk.edb.hardware.skaerm>.

Madsen.

Fra : Andrew

Dato : 15-10-02 10:21

> Prøv <news:dk.edb.hardware.skaerm>.

Dér får man ikke megen hjælp!

Fra : Madsen

Dato : 15-10-02 14:59

Andrew skrev:

> Dér får man ikke megen hjælp!

Så læs evt. denne side:
<http://usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html>

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 16-10-02 09:30

"Roland" <roland.hansen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 17 Cycon
> Pris: 1150
> Jeg håber, at der er nogle, der kan give mig nogle gode råd i den

Du står overfor at vælge mellem pest, kolera eller aids.
Smid lidt flere penge efter en skærm (du får en god skærm for 2000 kr). Det
er trods alt den der formidler de billeder du ser. Dvs kvalitet bemærker
man.
Skærmen kan let holde en 4-5 år så pengene er ikke lige så hurtigt "spildt"
som på andet hardware.
Jeg ville vælge mellem Sony, Philips, Viewsonic eller Samsung. Helt fladt
billedrør er at foretrække.

Hvis du absolut vil have en af de 3, så tag AOC'en.

Skaerm-gruppen (som Madsen foreslår) er også en mulighed.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/